מעל גיל 40? זה הזמן לבדיקת עיניים

עפר גדנקן No Comments on מעל גיל 40? זה הזמן לבדיקת עיניים

רשת האופטיקה המובילה 'עינית' עם הפתרונות שיסייעו לכם לשפר את איכות הראייה בכל גיל

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הגעתם לגיל 40? מזל טוב. זה בדיוק הזמן לבדוק את העיניים שלכם. רבים סביב גיל זה מדווחים על שינויים בראייה, כאלה שלרוב מתבטאים בירידה ביכולת לקרוא אותיות קטנות מקרוב. זו תופעה שכיחה ככל שהגיל מתקדם, אבל כיום ישנם פתרונות נגישים ונוחים לשיפור איכות הראייה. ב'עינית', רשת האופטיקה המובילה, מסבירים על התופעה ומספקים את הפתרונות להתמודדות עמה.

ב'עינית', רשת האופטיקה המובילה, מציעים לכם לבצע בדיקת עיניים מקצועית עם הגיעכם לגיל ארבעים. ככל שהגיל מתקדם, גם העיניים שלנו נחלשות ועוברות שינויים פיזיים, ולכן חשוב לבצע מעקב ובעת הצורך להיעזר במגוון הפתרונות הקיימים בעולם האופטיקה. הנה כמה טיפים שיסייעו לכם בשיפור איכות הראייה בכל גיל.

ראשית, חשוב לבצע בדיקות עיניים אחת לתקופה כדי לראות אם לא עלה המספר או שאתם זקוקים למשקפיים. עלייה במספר עלולה להוביל למאמץ בראייה ולגרום לעייפות של העיניים, ולכן חשוב לבצע בדיקה תקופתית שתעזור לכם לשמור על ראייה תקינה ואיכותית.

שנית, מומלץ לבצע את הבדיקה במקום מקצועי עם ציוד מתקדם ואופטומטריסטים מנוסים. בסניפי 'עינית' עומדים לרשותכם מיטב אנשי המקצוע עם המכשור העדכני והאיכותי ביותר. בריאות העיניים חשובה, ולכן אל תתפשרו על הבדיקה המקצועית והמדויקת ביותר שתשמור על העיניים שלכם.

בהתאם לתוצאות הבדיקה, יש לפעול ולהתייעץ עם אנשי מקצוע מנוסים. הם יתנו לכם את הפתרון המותאם ביותר עבורכם. עם הגיל, תיתכן ירידה בביצועי הראייה כתוצאה מגורמים שונים, אשר לכל אחד פתרונות ייעודיים משלו.

כך, למשל, אנשים שנזקקים לעדשות ראייה מקרוב כדי לקרוא במקביל לראייה מרחוק, יכולים ליהנות ממשקפי מולטיפוקל המותאמים עבורם. מי שאינו נדרש למשקפי ראייה רחוקה, יוכל להסתפק במשקפי קריאה מתאימים ונוחים. במקרים מסוימים, כדי לטפל בבעיות נוספות, אופטומטריסט מקצועי ומנוסה גם יידע להפנות לרופא עיניים כדי להשיג אבחנה טובה ומדויקת יותר.

והכי חשוב – לא להתפשר על הטוב ביותר במה שקשור לראייה שלכם. אם אתם חשים בירידה באיכות הראייה, מאמץ לקרוא או כל דבר אחר, אל תהססו לפנות לבדיקת עיניים מקצועית אצל רופא. הבריאות שלכם היא מעל הכל.

סניפי עינית פזורים בריכוזים החרדיים הבולטים ברחבי הארץ: ירושלים: חנות הדגל ברח' ישעיהו 1, וקניון רב שפע, רח' שמגר 16; בני ברק: 'עינית' ו'עינית ג'וניור' במרכז רייסדור, רח' הרב לנדא 4; אלעד: מרכז 'רימון' רח' בן שטח 10; בית שמש: חדש קניון לב הרמה רח' נהר הירדן וברח' נחל זוהר 4; ביתר עילית: רח' הר"ן 9 ז'.



0 תגובות